3 gün önce sezeryan oldum Malatya eah de. İkinci doğumum bu. İlkinde estetik dikiş yapmışlardı ama bunda normal dikiş var haftaya gel dikişlerini alalım diyip gitmişti doktor sonradan ne alaka falan dedim ihtimal vermedim dün duş alınca farkettim. İlki estetik mis gibiyken neden ikincisinde böyle yaptılar. Sonradan sorun olur mu ve dikişleri çıkarınca çok canım yanar mı . Lütfen yazın