ismihanyasin ben tokatta yaşamıyorum ama eşimin ailesi orada olduğu için çok sık gidip geliyoruz ilk gebeliğimde görümcemin tavsiyesi ile 13 haftalıkken yılmaz seyyaha gitmiştim kendi özel kliniği var o zaman 2 bin tl vermiştik ama şimdi değişmiş olabilir fiyat çünkü bebeğim bir yaşına girmek üzere😃 aşırı ilgiliydi devamlı gitmeyeceğimizi bir kerelik geldiğimizi bildiği halde bile aşırı ilgilendi çok tatlı dilli güler yüzlü bir doktordu keşke orada yaşasaydım da onunla devam ettirebilseydim tüm süreci ultrason cihazı son modeldi tv ekranı baya büyük ve full hdydi bebeği 13 haftalık olmasına rağmen full hd izledik yani her şeyine en ince ayrıntısına kadar baktı cinsiyeti bir türlü göremedi kaç kere tuvalete git gel yürü gel tatlı ye gel falan diye kaldırdı gezdirdi tekrar yatırdı ultrasona bir saati geçik uğraştı ama bizimki bir türlü göstermedi😃 erkek olabilir ama kordon mu pipimi çözemiyorum demişti aslında bi nevi bilmiş sayıyorum çünkü oğlum oldu cinsiyeti göremedi diye kendine çok dert edindi tokattan gitmeden yine gelin ücretsiz tekrar muayene edicem dedi tabii gitmedik ama keşke devamlı doktorum olsaydı tokatta yaşıyor olsam gözüm kapalı ona giderdim tavsiyemdir🙏💓