Merhaba hanımlar tüp bebek hastasıyım bir sürü Progestan ipme ve fitil kan sulandırıcı iğne kullanıyorum ve benim de 4. Hafta kanama oldu sonra geçti çok şükür ama o günden beri kasık ağrım var ultrasonda kötü bir şey çıkmıyor bu haftada hep uzandığım vakit sağ sol kasık ağrıyor ama leke vs 3 hafta sonra kontrolüm var ama dayanamayacağım bu hafta gideceğim sanırım sizce kötü bir durum mu oturınca hafifliyor