Skryszn siskinlik için bir sıkıntın yoksa bol bol yürümeni tavsiye ederim. Ve bol su. Ben hamilelik boyunca hemen hemen hiç oturmadım evdeysem is yaptım 8. Aya kadar sabah 7 akşam 12 ye kadar ayaktaydım akşam 8 gibi isten eve geliyordum. 4 litre su içtim hiç sisim olmadı. Kilo içinde karbonhidratı kesmeni öneririm bebeğe aşırı kilo ve sana aşırı kilo olarak geri dönüyor Çünkü. Bebeğin sağlıklı kilo alımı için beslenmek gerek. Abur cubur gibi şeyler gereksiz kilo almana sebep olur.