Bugün 1 haftamız bitti ,ilk dpgumda zorlandığım için bunda korkmuştum aynı şeyler olucak diye ama hersey ilkine göre daha kolaydı o kadar ağrı sızı olmadı , birde çocuğumu düşünürdüm hep nasıl arkamda bırakıp gitcem aklım kalcak onda gibi gibi ama planlanan gibi olmadı gece suyum geldi ve apar topar hepimiz hastaneye gittik tabı çocuğumda benı damaryolı felan hazırlarlarken yarım saat kapıda beklediler sonrası beni aldılar 15dk sonra kardeşi çıktı odaya götürdüler ben gitmeden kavuşmuşlar ben çıktığımda karşıladı beni anne kardeşim geldi küçücük eli ayağı felan diye başıma koştu hiç zorluk yaşamadan süreci atlattık şükür darısı sizin başınıza ins ❤️❤️❤️❤️