konya4209 Merhaba hanımlar 23 haftalık hamileyim boynumda koltuk altında kararlamalarım oldu burnum da lekelenmeler nasıl geçer bu durumu yaşayan var mı ilk hamilelik benim
melismersin konya4209 doğumdan sonra geçermiş aşkım. Bende cuma günü sordum doktora. Göbek deliğim koltuk altım genital bölgem karardı. Yüzümde birşey yok henüz. Ama yüzüne boynuna koluna artık güneş kremi sürmeden çıkma dedi. 31 haftalığım
Nesrin0505 konya4209 beni. Özel bölge boyun yüzüm karardı şekerden de oluyor özellikle boyun doktora gittim gerçekten şeker çıktı şeker yapmadiysaniz yapın derim
anee234 konya4209 bebek kızmı bende erkek çoçuklarımda olmadı ama bu bebeğim kız bebek koltuk altı genitrl bölge boyunda kararmalar var teyzemin kızındada öyle olmuş ama doğum sonrası 6 ayda geçiyor dedi bakalım in şa allah geçer
konya4209 melismersin teşekkür ederim solente güneş kremi aldım 2 gündür kullanıyorum boynuma da süreyim inşlh geçer olmazsa cilt bakımı yaptırmayı düşünüyorum nasıl olur sizce
konya4209 Benim ailemde ırsi zaten şeker var ama genelde yükleme yapma diyorlar sıkıntı oluyor diye bilemedim sağlık ocağında 3 aylık şeker ölçümde bişey çıkmadı hastane de vermedim tahlil yine de teşekkür ederim
Nesrin0505 konya4209 benim de ilk başta sıkıntı çıkmadı sonradan oldu şeker yükleme hiç bi zararı yok iki dilim baklavaya eşdeğer verilen glukoz
melismersin konya4209 bence vücuduna şuan o tarz şeyler yaptırma. Zaten hormonlardan kaynaklı içten olan birşey. Geçici bir durum. Haklısınız can sıkıcı olabiliyor ama zararlı olabilir cilt bakımı sonuçta krem bile kullanırken içeriği çok önemli oluyor.
ahu301 Bi bende var bu sorun sanıyordum, zenci gibi oldum resmen, çok utanıyorum, koltuk altım özel bölgem çok fena 😔