senaakck Aşırı stresli ve korkuyorum ilk doğumum olucak panik atakta var zaten sürekli doğumu düşünüyorum ya yapamazsam ıkınamazsam vs diye. Biraz dertleşmeye ihtiyacım var güzel anneler 🥺
anee234 senaakck korkmayın ikinma kendisi geliyor erkek bebekse dahada kolay olur ilkinde çokta anlamıyorsun zaten adet gibi sancı oluyor kabız gibi ıkınma geliyor Bebek çıkarken bol bol yürüyün
birdenizanasii senaakck Ay hiç korkma. Bende korkarak girdim ama beklediğimden çoook daha güzel bir doğum oldu. Boşuna o kadar korkup stres yapmışım. Bu bebekleri içimizde büyütmeyi biliyorsak dışarı çıkarmasını da biliyoruz merak etme. Doğurmak anne olmanın en kolay noktası bana göre 🐣🐥🌼