Melikesultan 14+4 ten merhaba 🥰 ben daha kilo almadım ama iştahım önceye oranla açıldı dikkat etmeye çalışıyorum 🙄 mide bulantılarım tam geçti diyorum ama bi anda yine geliyor yemek yemek istiyorum ama tat alamıyorum böyle değişik bi de anlamsızca olur olmaZ şeylere ağlama isteği çoğaldı iyice 🤦🏻♀️ Bebeğimin hareketlerini hissetmek içşn sabırsızlanıyorum şimdilik durumlar böyle bizde 🥰🥰