nezihemom Kızlar gebeliğinin ilk haftalarında kanaması olupta sonrasında gebeliği sorunsuz devam eden var mı
rumeysakulg 2 3 kez lekelenme oldu şuan 20 haftalık çok şükür sıkıntı yok Progestan kullandım bi kaç hafta
nezihemom rumeysakulg ya benim daha çok küçük kese göründü ama bu gün adet olacakmışım gibi bir ağrı oldu leke geldi acile gittim kan verdim eve geldim sızıntı devam ediyor doktorum Progeston devam et dedi ama bilmiyorum korkuyorum
amphitrittee nezihemom stres yapmayın progestana devam edin lütfen 🙏🏼 kanama kırmızıya dönmediği sürece sıkıntı yok
nezihemom rumeysakulg benim kanamam başladı ara ara oluyor Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah çok üzgünüm
nezihemom amphitrittee kanaman kırmızıya döndü maalesef arada parçalar da geliyor yarın doktor randevum var:(