kubrasjsjs Cisemmmm valla bende de vardı idrar yolu enfeksiyonum var ondan olabilir keşke normal olsa enfeksiyon olmasa
bebeksibiri Cisemmmm 19+3 ben de aynı ara ara giriyor normal mi bilmiyorum ama daha cuma günü kontrolüm var
minigim038 Cisemmmm günümüz aynı bende de öyle bi ağrı var hem kasık hem bel ağrısı adım attırmıyor kitleniyor bebeğin plasentası öndeymiş bu tür ağrıların sancıların çok olacağını söylemişti galiba ondan dolayı bide 2 gebeliğim
Cisemmmm İlk defa bugün yaşadım canim bende çalışan bir kadınım kendimi fazla yordum da ondan mi oldu acaba diye düşünüyorum.bir yerden de endişelendim . inşallah bir sknti yoktur
bbberil Cisemmmm magnezyum kullanıyor musunuz? belk Cisemmmm magnezyum eksikliği olabilir dedi doktorum bana ocean verdi
Cisemmmm Acile geldim ben şimdi doktor gaz sancısı dedi kan tahlili ve serum taktirmami istedi.Serum taktirdim ama cok etkisi olmadi gibi hafifde olsa hala devam ediyor ağrı.Kan sonuçlarımi bekliyorum