papatiaa Yeni anne olmuş yada olduğunda neler tüketiyorsunuz daha çok , bi yandan gaz yapmasın derdi var bi yandan süt insin diye tecrübelerinizi yazarmısınız???
bireylul_meselesi Genel olarak bulgur,soğan,tahin ve yulaf ama benim keşfim kuru dut tavsiye ederim aşırı süt yapıyor
papatiaa bireylul_meselesi ya onu bi arkadaşımda dedi hatta bugün ama siz nasıl yapıyorsunuz suyla dut kurusunu kaynatıp mı içiyorsunuz?
bireylul_meselesi papatiaa ben direk yiyorum çerez gibi zaten ama istersen kaynatıp suyunu içip tanesini de yiyebilirsin hoşaf gibi
DorukandDogasmom papatiaa 6 tane incir 2 tane hurma(doğranmış )ve biraz da kuru dutu sıcak suda 5 dk kadar bekletiyorum. 2 .5 su bardağı sütü kaynatıp içine atıp blenderda bızlatıyorum. Koyu oluyor kıvamı. Çok hafif oluyor. Tatlı bulursanız hurma koymasaniz da olur. Ben koyuyorum hem tok tutuyor hem enerji veriyor.
nergiss123 papatiaa Pekmezi ılık su ile sulandırıp içince de sütüm artıyordu hatta direk icer içmez gögsümden süt gelirdi.