NovaVina_ selam canım.
Biliyorsun ben 34 yaşındayım yumurta kalitem nasıldı bilmiyorum ama amh düşük değildi.
Koenzim q10 , omega 3, methyl folat, b12, d3k2 kullandım bebekten önce eşim de kullandı sonra eşim Orzax ın proceive M sini kullandı ben elimde bu vitaminler var zaten diye almadım bebek olmasaydı alacaktım. Bebek de ikinci ayda oldu ovülasyon takip ederek denemiştim ikinci ay yumurtlamam biraz erken oluyormuş.