Bende şimdi 27 haftayim bir kaç gün önce pek fazla yoktu ama bugün baya vardı özelikle öğlen saatlerinde vardı şimdilik yok yani kısacası bugün gece güne göre baya harekletli ya bide bişey soylicem herkse yorum yapıyorum cvp yok kendim anket açıyorum yazan yok acaba güncellememi gelmiş ne olmuş ki