ebrejder Agapi00 Ya kilosunu hatırlamıyorum ama 1 hafta geride demişti yarın gidiyorum bakalım insallah düzelmiştir
EmraheydaBier ebrejder aynısı bende var 24 haftalık gebeyim hiç yok nerdeyse doktor bile nerde saklıyosun bu bebişi diye espiri yaptı halbuki kilosu herşeyi normal
EmraheydaBier ebrejder doktor öyle bişey demedi bana ama ilk gebeliğimde felaket çıkmıştı 6 aylık gebeydim bugün yarın doğum yapcak gibi duruyodum😂😂bunda tık yok valla ne kilo aldım nede karnım çıktı hamile olduğumu unutuyorum bazen🤪🤣🤣
ebrejder EmraheydaBier Normalde ilk gebelikte çok belli olmaz 2. De belli olur diyorlar senin tam tersi olmuş 🥰
Rabiaeser ebrejder 34 haftalıgız ama 33 gözüktü canım doktor öyle dedi zayıf çünkü dedi ne yap et zorlada olsa yee dedi kilo al dedi
Bucuruk85 ebrejder hayır canım almıyorum hep sabit gidiyor doktorum senin kilon önemli diil diyor bebek önemli diyor ama benim enerjim takatim yok
Deletedmom308 ebrejder 34 teyim benim de karnım büyümedi. Hastaneye gittiğimde bakıyorum herkesin karnı belirgin ve zor yürüyor. Ben sanki beş aylığım:) Ekstra bi iştahım da yok.bebek hareket etmese hamile olduğumu unutcam.
PrensesimDoga Deletedmom308 erkek mi bebeğiniz? Kızlar çok yayvan oluyor erkek bebekler daha belirsiz ;)
PrensesimDoga PrensesimDoga demek zayıfsınız ondan benimde kız 27 haftalık olduk ikiz sanıyorlar 🙈 olsun bebeğinizin sağlığı önemli olan 😊
Tugba378 ebrejder ben de 26 haftadayım belli olmuyor dar gitmedikçe ve ben de iştahlı değilim 3-4 kilo aldım bence bünye meselesi 😊
ebrejder Tugba378 benim bünyem gayet yiyen bünyeydi hamile kaldım iştah falan kalmadı 😖 bide üstüne her gün mutlaka 🤮🤮🤮
Tugba378 ebrejder ben hiç kusmadım ona rağmen böyle düşünün herkes farklı bebeğin gelişimi sıkıntı yoksa gerisi önemli değil