kubracaliskn Hanımlar kesemi sizinle paylaşsam yorum yapabilir misiniz doktorum sağlıksız gebelik olabilme ihtimali var dedi. Hemen progesteron iğne ve duphaston hap başladı. 6mm kese var ve içinde görünen bir şey var gibi o ne sizce?
kubracaliskn Prensesmom_ bekleyeceğiz zaten doktorum iğne ve hap ile takviye yapıp Çarşamba kontrole çağırdı. Gelişim var mı yok mu diye bakacaktır sanırım
kubracaliskn Kesem için başka yorum yapabilecek kimse yok mu? İçindr görünen yapı yolk sac olabilir mi yani kesenin kenarında bir şey var ama ne?