Bı kızım var benimde 7 yaşında.. Öyle çok istiyorduk ki çevredeki çocuk baskilarida çabası.. kaç defa hastanelere gittim yumurta buyutmeler HGS filmleri bana da sizin gbi sebepsiz infertilite diyorlardı.. sizin gbi artık tamam dedim pes ettim ben çünkü her testte tek çizgi görmek o stresi yaşamak çok çok zor.. herkes kafana takma düşünme bı kenara bırak diyordu ama bu mumkunmu değil maalesef.. şuan 10 haftalık hamileyim öyle mucize olduki bana bende sizin gbi artık vazgectm bı kızım var çok şükür Allah’ıma diyordum.. mucizemiz oldu resmen.. Yasadiklariniz kolay şeyler değil Sizden ricam çocuk isteğini bı kenara gerçekten bırakın bi mesguliyetiniz olsun sizi meşgul edenn biseyler olsun.. Kabullenmek biyerde artık çok takilmamak demek.. Rabbim tez zamanda yavrunuza kardeş , size de tekrar anne baba olmayı nasip etsin♥️ Rabbim o kadar yüce ki ol der ve o an oluverir.. Umudunuz hep bı köşede kalsın sizinle ♥️