trknayaz doğurdum, özel oda olsa on numaraydı yani. Ameliyathane ekibi de çok iyiydi doktorum da. Teek eksiği bence özel oda olmamasıydı, yani gözünüz korkmasın her özel bir değil her devlet hastanesi de öyle. Özelde doğum yapan arkadaşlarım da var, eşim yanımda kalabilsin diye özelde doğurdum yoksa çok da memnun değildim dedi mesela