Kızlar ilk gittiğim doktordan hesaplamalara göre 7+4 haftalığım 1 haftadır kanamam ve lekelenmem vardı progestan kullanıyorum. Kahverengi gibiydi ama bu sabah tekrar kan gibi gelince eşim gidelim acile dedi. Acildeki doktor üstten baktı sonra alttan baktı bu kese 5-6 haftalık gibi duruyor bana küçük ve düzensiz geldi pek beğenmedim açıkcası dedi. İçinde embriyo da görmedi. Perşembe tekrar gel bakalım dedi. Kesesi böyle olan var mıydı ? Düşük olacaksada olur bantlasak durmaz dedi :((