1cey gulumommyyy herkesin gebeliği farklı bazısı da çok ağır geçiyor hasta gibi, normaldir yani herkesin vücudu farklı
melismersin gulumommyyy 18-20 ye kadar hiç mide bulantısı yaşamadım. Hatta ilk 16 haftada da sadece iştahım açıktı. Ara ara kasık ağrılarım oluyordu. Yani hamile olduğumu 16. Haftada bebek hareketleriyle anladım diyebilirim. 18-20 de de bir mide bulantısı başladı yani 31. Haftaya giricem hala aynı. 1 haftadır da ödemlerim başladı 😅 bende çok strese giriyordum hep birşey mi oldu acaba diye ama kızımda bende gayet sağlıklıyız 🩷 gebelik ilerlediğinde iliklerine kadar hissettiriyor 🥹
1cey gulumommyyy kızz bide 3.ymüş senin benden de tecrübeli olman gerek 😅 her gebelik farklı bizzat doktorum da söyledi. Tedirgin olma doktor kontrolünde isen zaten
cananak 8+3 Alt karın ağrısı, göğüs şişliği, bulantı, karnım 5 aylık gibi şişiyor 🥲 ilk hamileliğimde hiç belirtim yoktu. Bu çok değişik başladı