Mutluhamis nasil asicaksiniz soyle, herkes doguruyorsa herkes yapiyorsa oyle yada boyle bende yaparim acidan ölmemisler nasilsa :) valla ben aynen boyle dusunuyorum her icime korku girdiginde bu cumleleri soyluyorum kendime herkesin yaptigini ben niye ypamayym hatta inatlada normal istiyorum dogururken olen yok neticede bu aci oldurse herkes olurdu diye dusunerek kendimi motive ediyorum ayrica vucudumuz buna gore yaratilmis mevlam neylerse guzel eyler akisina birakalim🙏🏻 Ben aksine suan sezeryandan daha cok korkuyorum yani soyle dogum sirasi kolayda sonrasi bebegi kucaklayamamk hastalikli gibi olmak rahat hareteket edememek baskasina muhtac olmak gozumu korkutuyor tabi rabbim ne gosterir sagligim neye izin verir bilinmez. Yasayip gorucez. Hepimiz gucluyuz unutmayalim🥰