hamilelikte önermiyorlar ev tipi lazer de öyle şu anda cildimiz aşırı hassas olduğu için yanık ve iz gibi şeyler yüksek ihtimal doğumdan sonra ben evde ev tipiyle biraz idare edip daha sonra toparlanınca normal lazere gideceğim bende de çıkmazdı ayda yılda bi belki kolumun kenarlarında olurdu ama şu an hiç gitmemiş gibiyim bacaklarım da henüz çıkmadı o da çıkmaya başlar yakında🥲