Böyle durumlarda ben bebeğim için pamuklu kumaşlar oluyordu yumuşak bezinin içine onları kesip yerleştirmiştim çünkü bez naylon olduğu için ister istemez pişiği devam ediyor vazelin de bayağı işe yaramıştı. Her kakasını yaptığı zaman yıkıyordum ılık suyla vazelinleyip bezinin içine pamuklu bez yerleştirip o şekilde bezliyordum bebeğimi çok işe yaramıştı. Kantaron yağına da çok öneriyorlar ya da zeytinyağıni. Eğer vazelin kullanmak istemezseniz bu ikisinden birini de kullanabilirsiniz. Benim kızımın cildi çok hassastı 2 dakika bile kalsa hemen pişik olup kanıyordu yara oluyordu ve bu yöntem çok işe yarıyordu.