ecemanne [url=https://hizliresim.com/YQZyMZ][img]https://i.hizliresim.com/YQZyMZ.jpg[/img][/url] 14+3 olduk ☺️
ecemanne Caglacagla ben de yakınlarıma gösterirken gülüyor baksanıza diye gösterdim benimle dalga geçtikler, siz de benim gibi düşünmüşsünüz 🙈🙈💕
useyma ecemanne ultrAson 2 mart gösteriyor anladığım kadarıyla önümüzdeki kontrolünüzde cinsiyetini doktorunuz söyler :)) az kalmış yani bence şuan bile belli olabilir..ne zaman randevu??🤗
Caglacagla ecemanne biz de böyle yoruyoruz olabilir yani 👶🏻 ☺️ Kendileri ile geçsinler dalga 😬Cinsiyeti belli olunca buraya yazarsın merak ettim bende kendimi geliştiriyorum tahminde buluna buluna 😁 Allah hayırlı evlat nasip etsin hepimize 🙏🏻 İnşallah
Mmral Taneminci erkek bence bende cinsiyet icin gitmistim.Kiz bekliyordum ama ultrasonda gördüğümde kafa yapisindan anladim hemen erkek olduğunu. Doktor da %80 erkek dedi 🙈