ARYa143 Buhati lohusa takımlarım hep düğmeli 👍😊 Hasta bezi derken yetişkin alt bezi mi, normal gece pedlerinden mi
ARYa143 kvsr1603 maşallah, darısı bize olsun inşallah 🤭😊 evet şu an öyle olsa çok uygun olurdu 🥲aağlık olsun ya kolay olsun normal olsun da istediğim gibi, drumun ebeleri de olur 😊😁
kvsr1603 ARYa143 önemli olan sizin bilgilenip kendinizi hazırlamanız şuan 3 gebeliğim ebe filanda yok doğudayım ama daha bilinçliyim rabbim daha kolay bi doğum nasip etsin hepimize
ARYa143 kvsr1603 aminnn 🤲🤲 Gerçekten insanın kendini hazırlaması çok çok etkiliyo bu süreçte, kelimeleri seçerken bile pozitif olmak lazım 🌸
ebobel ARYa143 benim suyum patladı haftam da 40. Haftaydı direk doğumhanede çatala aldılar açılma için 6cm açılmam vardı sonra odaya nst için aldılar o esnada suni verdiler hızlı gelişsin diye yarım saat sonrası doğum oldu nst bitmeden bebek geldi benim yoksa sonrasında ebe top falan vereceğim 4-5 dk daha nst bitsin diye bekle demişti devlette oldu bu arada
ARYa143 ebobel suni vermeleri mecbur olmadıkça sevmiyorum, ama çabuk olmasına sevindim kurtulmuşsunuz Allâh bağışlasın 🥰😊 bu arada nst çekilirken ayakta durma şansı yok mu ya, yatmak sancılar için iyi değil diye biliyorum 🙄
Buhati ARYa143 canped aldım ben normal doğum sonrası regl kanamalarım da çok fazla oldu ilk günlerde takıyorum
ms_annisko ARYa143 sancı sürecinde açıklık kontrolü vs olduğu için elbise çok daha rahat elbise gecelik almıştım. Sonra doğum anında mı sonra mı bana önlük giydirdiler ama ben hatırlamıyorum hangi araydı. Depend kullanışlı gelmiyor bana hasta bezi daha rahat. Çünkü eğik külot gibi giy bana zahmetli geldi. Hasta bezi daha kolay takılıp çıkarılıyor.
ARYa143 ms_annisko onlardan da var, olmazsa önce debend denerim baktım rahat edemiyorum sizin gibi yaparım artık 👍😊