zeyy_222 bende 7 oldum daha bugün dün gece benımde kırmızı kanamam oldu o kadar korktum ki tüp bebek zaten progestan kullanıyorum doktorum hemen yatak istirahati verdi ve ilaçların dozunu arttırdı dün bende temizlik yapmıştım şimdi elimi bir şeye asla sürmem