tugbapkrr Kızlar mutluluktan içim içime sığmıyor bi kızım var kardeşi olsun istemiştik ama martta kalbi durmuş diye aldılar şu an geciktim test yaptım çıktı çizgi kan aldırmadım daha çok erken herşey icin ama çok ağlamıştım cok yıpranmıştım herkes biliyordu bu sefer kimseye söylemicem saklıcam bende buraya yazıp dertleşmek istedim sizinle inşallah gebelik vardır testte silik çizgi ama bu benim için çok büyük bi umut giden bebeğim yerine hediye vermiş gibi hissediyorum hiç aklımdan çıkmıyor inşallah bu sefer sağlıklı bi gebeliğim olan böyle olan var mı şu an mutlu da olsam bi yanım tekrar aynı seyleri yaşamaktan korkuyor düşününki kimseye söylemeden buraya yazdım bazen tanımadığımız insanlar bize daha iyi geliyor bundan eminimmm doktorada hemen gitmek istemiyorum küçükse diye alttan bakmak isteyecekler herşeyden korkar oldum vallaa bana dua edin hamile anneler lütfen 🥲
anonimmom_ tugbapkrr ay çok sevindimm hayırlı olsun canım en kısa sürede kan testi yaptırıp kesinleştir bence
iremm00 tugbapkrr bende sizin yaşadığınız şeyleri yaşadım,bence 2 gün bir kan verin, ve dra gidin kan sualndriici,ve düşük önleyici veirrir bende kalp atımını duydum gidince, ama Dr bak kanama alanı var erken gelmen gerekir bu tip durumlarda, demişti
allyslife tugbapkrr canım kolaylıkla sağlıkla gelsin bebeğin inşaallah🌸 mutlaka yakın süreçte kan verip netleştirmeni ve beta takibi yapmanı öneririm. İlk 2 ay boyunca hep vajinal muayene oldum, hiçbir şey olmuyor, korkma. Aksine en sağlıklı ve net ölçüm alınıyor. 6+3′te kalp atışını vajinalde duyduk mesela. Karından duyulmadı ve strese girmek istemeyip doktora ben teklif etmiştim bir de vajinal baksak diye tabii kesin duyarız dedi ve baktık duyduk🫠 ilk gebeliğimi 8.haftada kaybettiğim için tedirgindim ve bir an evvel kalp atışını duymak istedim🥲
karadutt_ tugbapkrr tebrik ederim hayırlı olsun inşallah sağlıkla güzellikle ilerler süreciniz . Siz adapte olup hersey yolunda olana kadar saklamak en güzeli yoksa insanlar lafları ile imalı konuşmalar ile canınızı sıkabilir. Doktora mutlaka gidin ters bi durum var ise hap fitil vs ile destekler. Ve lütfen moralinizi yüksek tutun biz kadınlar çok güçlüyüz 🩷🤰🏽
tugbapkrr anonimmom_ yarın gitcem test için kuzum inşallah sürecim sağlıklı ilerler öyle korktum ki aralıktan beri süren zor bi gebelik sonucuda tramva oldu resmen allahım inşallah bu sefer nasip eder çok zormuş çok
tugbapkrr iremm00 kaç haftalık gittiniz doktora acaba bende kan verip kesinleşince bi doktor bulup gitcem ama inşallah gec olmaz hersey için üstümde büyük bi korku var sizin sureciniz nasıl ilerledi
tugbapkrr zeyy_222 çok teşekkür ederimm tanımadan böyle güzel dilekler yazıyorsunuz allah razı olsun😊
tugbapkrr Ladybird06 amin inşallah canımm benimm çok teşekkür ederimm tanımadan böyle güzel dilekler yazıyorsunuz allah razı olsun😊
iremm00 tugbapkrr ben 6+4 de gitmiştim drun kan sulandırıcı,ve düşük önleyici ve vitaminler başladı , çok rahattı ama hamileliğim , kızım şuan 2.5 yaşında kanaama vs olmadı hiç çok şükür inşallah sizin de sağ saglim dünyaya gelir
tugbapkrr iremm00 amin canımm uygulamaya göre 4 haftalık görünüyor şimdi baktım eğer varsa tabi testte silikti kan sonucum cıkınca doktora gidip korkularımı anlatcam insallah banada yardımcı olur bazı doktorlar veriyormus kan sulandırıcı onlem amaclı bazıları vermiyormuş ya ama sizin yavrunuzuda allahım size bagıslasın
iremm00 tugbapkrr çok teşekkür ederim canım 🥹 pıhtılaşma olur vs diye,drlar riske atmıyor belli bir süre sorna bazıları bıraktırıyor ,ben doğuma 2 hafta kala bıraktım 🥹 bende silikle öğrendim fotoğrafı varmi testin
tugbapkrr iremm00 var ama becerip gönderemedim aşkım ya başım ağrıyor bide bu gün tesadüf yaptım şüphelendim silik çıktı hemen kan veriyim yarın bari insallah doktor müsaittir cok ileri tarih vermişti diğerindede hiç bişey başlatmazsa hep korkum devam edecek o zamanda bi bebeğin olmus tesadufi bi kayıptır dedi test yapmamıstı
sedatm tugbapkrr İniallah hamilesindir canım seni çok iyi anlıyorum ben de kürtaj oldum nisanda toparlayamadım kendimi. Adetimi beklemeden ovülasyonu değerlendirdim inşallah hepimize nasip olur aynı duygu yeniden 🙏🏻 senin nasıl oldu ovülasyon vb denemiş miydin
tugbapkrr sedatm bayram öyle zor geçti ki tebrik ederler derken herkes gecmis olsun dedi.. allahtan geldi tabiki ama seni cok iyi anlıyorum bende kuzum benim senden once olmus kurtaj yok canım bişey denemedim bakmadımda hayırlısını diledim peapptanda yumurtlama zaten bi haftada ya gunleri değerlendirdim insallah öyledir allahım sanada nasip etsn yoksa bu acı gecmezzz cok zor hala aklımda 🥲
sedatm tugbapkrr gerçekten ya ben de bayram hediyesi gibi geldi sonra böyle olunca çok üzülüyor insan. Bi boşluk oluyor insanda. Şu an benim de yumurtlama sonrası 5. Gün ama nasıl geçmiyor zaman anlatamam. Bi korku bi panik sabırsızlık
tugbapkrr sedatm senin kaç haftalık kaybın oldu düşük mü oldu canım benim hiç düşmedi karnımda kalbi durmus ve hiç belirtisi yoktu şimdide korkuyorum aynı seyleri yasamaktan ama işte napalım hayat bi sekilde
sedatm tugbapkrr benim 9 haftalıktı ama baktıklarında kalp atışı yoktu ve 6 haftalık görünüyordu kendim düşürmedim yani kürtajla aldılar hemen. Hiç belirti yaşamadım