Bebeğim 15 günlük ve cuma günü sarılık değerimiz 18 çıktı doktorumuz G6pd kaynaklı olabileceğini söyledi testte enzim değerimiz çok düşük çıktı ve hemotolojiye sevk ettiler.
Sarılık değeri 18 olmasına rağmen 2 doktora da gözüktük fakat yatış vermediler. Burada okuyorum 15 ile yatış yapıyorlar ama bana 20 ye kadar tehlike yok dediler
Bebeğimin kg alımı iyi, emiyor sürekli kaka/çiş yapıyor ve gün içerisinde de uyanık.
Başından geçen var mı ya da sarılığı yüksek olup yatış yapılmayan