zeynaa16 ilkinde taze transfer yaptı. Olumsuz oldu. Sonra donduruldu olumlu oldu. Sonrasinda de bebeğimi kaybettim. Yani olur. Öyle de olur böyle de olur. Sonucunuz onu gösteriyor. Süreçte olumlu düşünmek çok önemli. İnsan bazen o olumlu düşünme yetisini kaybediyor. Sonra birden güç geliyor. Bu sefer olumlu olacak diyorsun. İnanıyorsun. Aaa bakmışsın olumlu :)