Kızlar 10 gün önce doğum yaptım bebeğim ilk doğduğu gün mememi zorlada olsa tutmuştu sonra ağlama krizleri başladı tutmamaya inat etti ağzını açıp kapamıyor meme ucumda var halbuki sütümde iyi geliyor. Sarılığı 17.9 olunca mecbur slikon uç aldım öyle emziriyorum fazla sütüde sağıp biberonla verdim sarılığı düşsün diye çok şükür düştü ama slikon uç kullanmayın bebek emmezse sütünüz azalır diyorlar. Ama denesemde çok ağlıyor tutmuyor napıcam bilmiyorum çok üzülüyorum tutmadığı için. Slikon uç kullanıp sütü azalan var mı ?