Merhaba yedi ay önce doğum yaptım geçen ayda adet oldum doğumdan sonra 40 gün kanamam olmuştu sonrasında hiç görmedim işte bebeğim altı aylık oldu gördüm on gün falan sürdü ama kanamam bir türlü bitmedi bitti diyorum yine geri bitti diyorum yine geri yaklaşık bir ay oldu normal diyorlar ama yarın doktora gideceğim artık böyle pıhtı şeklinde birden atıyor ve tüm kıyafetleri falan mahvoluyor bitti diyorum yıkanıyorum diğer gün yine aynı anlamadım yani normal mi yarın doktora gideceğim de sadece içim rahatlatmak için bir cevap bekliyorum