MomFunda -Cennetkusuannesi- Yok vermedim canım direk haftaya çarşamba gel dediler çünkü istemediler. Ama ben yarın vericem yinede merak ediyorum
-Cennetkusuannesi- MomFunda bende yarın tekrar gidip vericem canım belki keseyede bakar başka doktora gidicem kan sulandırıcı için rapor yazdırcam gitmişken vereyim dedim. Normal randevum haftaya cuma
MomFunda -Cennetkusuannesi- Hadi bakalım inşallah güzel sonuçlarla döneriz. Ben yarın akşam gidicem ama iş çıkışı 18.00den sonra vericem kanı ama özel hastanede 1-2 saat çıkıyor haberleşelim canım yarın
-Cennetkusuannesi- MomFunda haberleşelim canım benmi 11.50 randevu kanda öğleden sonra 2 gibi falan çıkar snaırım
selenhuseyin kedilivebebeli Bilemedim şimdi ya doktor güzel diyorsa kafaya takma canım oluruna bırak sağlıkla gelecek inşallah bebiş 🤲🏻
MomFunda -Cennetkusuannesi- Aaa çok sevindim canım benim tahmin etmiştim zaten benim 2 katımdı değerlerin vardı zaten☺️ Şimdi kan sonucun kaç çıkacak bakalım. Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip eder inşallah 🤲🥰
mihracsrpc Merhaba arkadaşlar benim Reglim 4 gün geçmişti kan verdiğimde değer 167 çıktı cuma günü verdim perşembe tekrar vereceğim sizce normal mi bir kaybım var çok tedirginim