dmlckr sanmam canım muhtemelen erken yumurtlamışsındır, erken yerleştiği için de beta yüksek gelmiştir. Her beta yüksekliği ikiz demek değil, eğer tüp bebek ile 2 transfer yapıldıysa olabilir ama aksi halde sağlıklı gebelikte beta hızlı artıyor zaten