Kızlar bilmiyordum bu çiçek zehirliymiş ölüme bile götürebiliyormuş şuan hamileyim artı oğlum 2 yaşında bende oğlum da dokunduk çiçekteki sütüde elimize geldi zehirli olduğunu anlatınca yıkadım ellerimizi ama o zamana kadar az da olsa parmağını ağzına götürdü mü bilmiyorum koruyorum hiç bu durumda karşılaşan var mı acaba içim içimi yiyor