Doktorum 16. Hafta itibari ile boyatacağımı söyledi. Diş le ilgili tedavilere çekimlere de izin verdi. 16 ya kadar bekle demişti saç için. 16. Haftada artık boyatabilirsin dedi. Kuaförde her zaman boyattığım gibi boyattım. Suan 21 haftalık. Doğumdan önce 1 2 kere daha boyatırım mutlaka.