Hamişler ve anneler selam🌸 çok canımı sıkan bi konuyu sormak istiyorum. Hamile kaldığımdan beri göğüs ucu kararması kol altı ve vajinal bölge kararması yaşıyorum. Özellikle yaz geliyor ve kol altlarım çok canımı sıkmaya başladı ki gebelikten önce böyle bir sorunum yoktu🥺 acaba doğumdan sonra eski haline dönecek mi, ya da önlem almam bi durum var mı, benimle aynı dertten muzdarip bacikolarım önerilerinize açığım🐣