yesman Kızlar hamileyken haliyle uzakta vs yaşadığımız için kimsemiz olmuyor yanımızda eşim de işte mecbur perdeyi yıkatıp kendşm taktım 1 tane sadece sakıncası olmaz diye düşündüm uzanmadım çok da dinlene dinlene taktım sizler de takıyor musunuz
orhismommmmmm yesman canım hamilelikte önerılmıyor riske atma bidaha bırak pis kalsın. Yada sen yıka eşin taksın
_pearl yesman benimde perdeler yıkanmayı bekliyor birde eşimin keyfini o takacak çünkü 😁😁sen takma diyor annemler
kisbebisi Hamileyken dolaplara ya da oyle yuksek yerkere uzanilmamasi gerek diye biliyorum canim bi daha riske atma aksam yika eşin assin
yesman kisbebisi öyle yapıyordum hep ilk defa kendim taktım bütün evi takmadım tek odanın tek camını taktım çok da uzun değildi yani merdivenin sonuna kadar çıktım taktım bir daha yapmam zaten ne olur ne olmaz ilk defa taktım hamileyken bir daha takmam aslında bizler korkuyoruz bir şey olur mu vs diye yabancı ülkelerde millet hamileyken takla atıyor 😂 bizler uzansak korkuyoruz bende öyle korkuyorum ama mecburdum misafir gelecekti temiz koksun diye yıkadım eşim odada sigara içiyor onun kokusu çıksın diye
htan yesman uzandiginda rahmi tutan kaslari da esnetiyorsun erken doguma kadar gidiyor . Yurt disindakileri ornek alip kendini örselemeye gerek yok 😅
yesman _pearl annem de taktığımı duyunca kızdı ama ne yapayım canım bi kere taktım bir daha da takamam 😂 o azarı işittim ahahahha eşim takar işten gelince artık hep öyle yapıyorduk da bu sefer ben takayım dedim kendimce eşimin de haberi yok yıkattığımdan olsa takardı zaten akşam gelince
yesman D_erin1 bence de değildir sakıncalı yani eşinle ilişki yaşıyorsun hamileyken doktorlar bunu bile öneriyor yani onda bir şey olmuyorsa bunda uzanmada da olmaz uzanmadım bile am dediğiniz gibi merdivenden de düşme riski daha çok uzanmaya göre ki yabancı ülkelerde kadınlar pilates yapıyor takla atıyor hamileyken bizler öyle değiliz yürüyoruz sadece 😂 bir top üzerinde sağ sok yapıyoruz
tahamommy yesman takmışsın zaten canım bence evham yapma dinlen, ben hamileyken taşınmıştım 7 haftalıktı o zaman bi çok işimi yaptım uzandım da herkes kızdı ama çok şükür bişey olmadı
Kartaly yesman 18 haftalıkken 3 pencerenin perdelerini çıkarıp taktım. Bir sorun olmadı. Riskli gebe değilseniz de sorun olmaz.
MorKelebek54 yesman perde takmak degil yuksege cikmak sakincali. Cunku ya merdivene ya sandalyeye cikmaniz gerek perdeyi takmak icin. Gebelikte denge kayiplari cok oldugu icin ve ya ani bi tansiyon dusuklugu vs olursa yuksekten dusme ihtimalnizine karsi sakincali deniyor. Ama asil sakincali olan perde takmak oerdeyi takmak icin kollari havaya kaldirmak degil yuksege cikmaktir skaincali olan. Kendinize bunu yapip oyle yaptim bisi olur mu kafasindan cikin akisina birakin gebeliginizi. Cok kafanizi takmaniz size stres yaratir bunu hem sizin icin hemde bebek icin istemeyiz 😊
anneoluyorummm103 yesman bebeğin emziği düşer der eskiler. Bebeğin plasentadan ayrılma ihtimali olur diye sakıncalı yani
ARYa143 Ben bugün bunu düşündüm atsam da merdivenlerle takarım çok zorlanmıyorum takarken normalde hamileyken hiç denemedim, eşim de merdivene çıkamaz yükseklik korkusu var +dizinden ameliyat olmuştu genelde ben çıkardım ama şimdi bilemedim 🙄
1cey yesman bir kereden bir sey olmaz 😅 bende taktım bir şey olmadı yani riskli gebe değil iseniz. Tabi bidaha yapmayın sizde benim gibi 😅
yesman 1cey ya evet sürekli birilerini bulamıyorum ki ben bana yardım etsin yapsın işimi zaten hamilelikte herkese bir şeyler oldu hele ki koca tarafıma valla milleti şimdi daha iyi anlıyorum kaynanam habersiz geliyor evime bi çöp bile kaldırmıyor kızı ile eşim perde yıkattığımı bilmiyor mallesef bilse taktırmaz ve bir şey olsa kızar neden bunu kendine yapıyorsun dşye Allah var yardım ediyor yetemediğim yerlerde o oluyor hep hamilelipimin ilk haftasında beraber evimizi temizledik perdeleri hep o astı vs zor işleri o yaptı hem ama eşim sigara içen birey ve boş odamız var orada içiyor bilgisayarının olduğu yer bende o perde çok sigara kokuyordu midemi bulandırıyordu bu yüzden yıkattım