DorukandDogasmom geçmiş olsun, bebişin de hayırlı olsun canım 🤗
Benim ilk doğum da sezeryandı, ben yaklaşık 20-25 gün sonra yüz üstü yattım sıkıntı olmadı.. Başta korktum tabi yavaş yavaş deneyim dedim ve çok rahatladım yatınca özlemişim 🤭🤭
Onun dışında ilk 10 gün zordu benim için, o da hasımsızlık sorunu felan yaşadım yani Dr sıvı beslen demesini çok dinlemedim pişman oldum 15 gün sonra felan 6 saatlik uzun yola çıktık araçla, ani hareket yapmadığım sürece ağrım sızım olmadı öyle sadece yatıp kalkarken hafif oluyordu tabi doğal olarak . Sizinki biraz fazla uzun sürmüş ama dr iyi demişse içinizi rahat tutun bence, vücut yapısına göre değişiyor demekki, çok sık yürüyüş yapın, bol bol emzirin, dikiş yerine fırça gibi bişeyle masaj yapar gibi üstünden ufak dokunuşlar yapın(ilerde hala uyuşukluk devam etmesini engelliyor👌)
Bol su için ve uykunuza dikkat edin, Allah kolaylık versin 🤗