Kizlar malum 40 +2 olmustum bebeğim iri oldugundan dolayi doktorum suni sanci ile dogumu başlatmak istedi bunu denemesek sonuc yine sezaryen olacakti sabah 9 yatışım yapıldı ve saat 1e kadar suni sanci verildi ama 1 cm bile açıklık olmadı atlaya ziplaya geziyordum hatta halbuki doktorum çok umutluydu sezaryen karari aldik yinede istersem beklememi söyledi ama sonuc olarak spinal sezaryen oldum ve bebegim 4100gr dunyaya geldi Allahim herkese yaşatsın bu duyguyu biraz agrilarim var ama olsun hicbir aci kalici degil kokusu dunyaya bedel insaallah sizde kavusursunuz bir an once 😊😍