Yaren_ars her hastane farklıdır sadcee orda doğum yapmış kişilerin görüşlerini dinleyin lütfen, ben istanbul zeynep kamilde devlet hastanesi doğum yaptım 11 saat yaklaşık sancı çektim hepsinde eşim yanımdaydı doğum anında çıktı sadce 1 saat sonra da ben toparlandıktan sonra geri aldılar bebeğimizi kucağımıza birlikte aldık 1.5 saat kadarda bizi yalnız bıraktılar çok güzeldi, özelin eksikliğini asla hissetmedim, servise çıktığımda kadın refakatçi şarttı ama günde 4 saat ziyaretçi saati vardı ben mutluydum açıkcası