Evet bende yaşıyorum karnım kazınıyor sanki yemek yesemde hep elim bi şeyler yemeğe gidiyo zeytin i iyi geliyor böyle karnınız kazındığı zaman birkaç zeytin atarsanız zeytinin içinde bir asit türü var bu beyine tokluk sinyallerinin gitmesini arttırıyor