Fadiiiik Kızlar sizdede sanki göğüs sarkması veya az da olsa aşarı bakıyomuş gibimi? Benim sanki öyle morelimi bozdu bu durum veya bana öyle geliyo bilemedim.. napmam gerek tavsiyeniz varmı canlar
Ggizemsnl Fadiiiik canım normal süt doluyor ağırlık olacak süt işlemi bitince düzelir yani öyle umuyorum anneminki öyle olmuştu. 😂
Fadiiiik Ggizemsnl sanki bende mesela süte yokmuş gibi bi duygu var bilmemki :/ oda şu nedenle ilk zamanlar serti göğüslerim şimdi yumuşacık ve zaten okadar büyük değil ama bilemedim.. inşallah düzelir kız morelimi bozuyo şimdiden estetik düşündüm😂😂😂
Fadiiiik Kelebegimmm insanın moreli bozuluyo düzelmes toparlanmas diye korkum var doğrusu :( ben 34+4 haftalığım cnm.. 😊
Ggizemsnl Fadiiiik yok xanım saçmalama kaç haftalık ki. Ben 18e gireceğim yarın benimde 1 beden belki 2 de olabilir büyüdü ama umursamıyorum bol bol süt olsun öyle düşün.
Kelebegimmm Fadiiiik ben zaten düzelmeyecek diye düşünüyorum vücudumuz berbad olacak🤣zayıflar ve hep spor yapanlar şanslı olur ama kedi gibi tüm gün evde oturan ben Allah bilir ne hallere düşerim😁
Rabiaeser Fadiiiik aynı haftadayız seninle Bendede öyle oldu yaa çok sinir bozucu bişey birde büyüdü ve sarktı sanki çok kötü bir durum
Gebeyimm Fadiiiik hamileyken normal emzirirken daha çok büyüyüp sarkacak ama sonrasında genç anneysen toparlanıyor merak etme
Fadiiiik Ggizemsnl dediğinde doğru cnm tabiki bolbol hepimizin sütü olsun ve sağlıkla kucaklarımıza alalım minikleri🤲🏾 İşte insan öyle kalcak diye entişe etim bian 😁 ben 34+4 haftalığım cnm acaba haftadan da ola bilir belki
Fadiiiik Rabiaeser aynen canım niye böyle oldu ya.. böyle kalır diye korkuyom bide resmen allah korusun.. sütümüz de inşallah bolbol olur
Gebeyimm Fadiiiik annelik bu malesef sarkacakta bekarlıkta ki gibi olmaz ama toparlanır bence kafana takma anneliğin keyfini çıkar . Zaten bi gün yaşlanıcaz ve illa sarkıcak hiç emzirmesek bile 🥰🥰