24 martt gece saat 11di son kez lavaboya gidiyim diye kalkmıştım bi anda kasığımdan bir ağrı geldi yatağa gittim uyuyamadım eşimi kaldırdım galiba doğuruyorum diye hastaneye gittik her kontrolde doğum çantasını götüren ben eve çıkardım nasıl olsa daha doğmicak diye beni afyona sevk ettiler çünkü doktor yok eşim çantayı almaya gitti ben ambulansla tek başıma hastaneye gittim eşim annem kayınvalidem kayınpederim hastaneye ben gelmeden varmışlar acil kadın doğum daki doktor 4 santim açıklık var dedi bekliceksin normal doğum olucak dedi saat oldu 2,3,4, sabah ezanı okundu ramazanlık bir gün doktorlar geliyorlar iste bakıyorlar ben duş alıyorum iyi gelsin diye nst ye bağladılar ama ağrıdan duramıyorum oda tam ölçmüyo hemşirelerle kavga ediyoruz seninlemi uğraşıcaz diye bana kızıyorlar erkenden evlenmeseydin çocuk yapmasaydın filan diyorlar neyse doktor geldi saat öğlen 12.00 hadi artık açılman yeterli dedi girdik doğum haneye yok ıkınıyorum çıkmıyo doktor ha gayret hadi dedi bu sefer doğurdun doğurdun yoksa nabzın düşmeye başladı sezeryane alıcam dedi allah yardım etti bi anda ebelerin kafası çıktı bırakma hadi ıkın demesiyle doktorsun tamam artık büşra hanım kapkara oğlun oldu demesibir oldu doktorum ismi ne dedi bende belli değil daha dedim doktorum bu ay ramazan ayı yarın kadir gecesi işinize karışmak gibi olmasın ama dedi bence ramazan yada kadir koyun çocuk ismi ile geldi dedi eşime söyledim kayıncalidem olur dedi çünkü babası ölmüş amcası bakmış amcasının adı da ramazan dı o yüzden onlar sorun etmedi annemler de sorun etmedi oğlumuz ismi ile geldi şuan tam 1 yaşında 25.03.25 ramazan toprak öz