esraaslny Doğa ismi çok güzel çok beğeniyorum. Bizde Neva ve Doğa arasında kalmıştık. fakat yurt dışında yaşadığımız için her yerde Doga yazılıcaktı çünkü “ğ” yok ve kızım ilerde bıkkınlık yaşamasın diye Neva ismine karar verdik ama Doğa da içimde kalmadı değil🥹 nasip belki ilerde ikinciye🌸