Dinlen canım fazla iş yapma benimde oluyordu plasenta asagi yerlesimli dendi 13uncu haftada kanama yaşamıştım sonra plasenta yukarı cikti bu seferde rahim agzi yetmezliği cikti serklaj oldum yatıyorum surekli insallah 30lu haftaları görürüz korkutmak degil amacım yalnis anlama ev işi bende cok yapiyodum eğilip kalkmamak gerekiyormus demekki aman dikkat et rabbim sag salim vaktinde kucagina kavuştursun banada dua ediver 🤲