ilk 3 ay çok fazla çilek yedim valla yedikten sonra yüzüme de kesin dokunmuşumdur az önce komşum söyledi çilek yedikten sonra yüzüne dokunma çilli oluyor diye dedi var mı gerçekten böyle bişey yaşayan ya da şahit olan bu ve buna benzer şeyler??
benim şahit olduğum tek şey annem en küçük kardeşime hamileyken bahçe temizlerken büyük bi yılan görmüş çok korktu bi süre ve kardeşim 4 5 yaşında kadar çoğunlukla dili dışarıda geziyordu dilini çıkardığı zaman cimcikleyerek bıraktırdı babam gerçekten olabiliyor mu böyle şeyler ya