esavas27 Sevim1902 ne güzel bende 8 Nisan çatlatma iğne oldum tutmadı 8 Mayıs yine oldum şuan bekliyorum bat 27 mayıs
ballim_dunya Sevim1902 canım varsa kese fotoğrafını paylaşabilir misin bende yarın gidicem merak ediyorum sa
esavas27 Sevim1902 yaaa ben yanlış anlamışım hayırlı olsun o zaman benimde 2. Deneme bekliyorum inşallah olur
ballim_dunya Sevim1902 evet gittim bugün çok şükür keseyi gördüm 4.37 mm bayramdan sonraki hafta gidicem bidaha 8 haftalık oluyor hem kalp atışını hemde bebeği görmek istiyorum
Sevim1902 ballim_dunya çok yakın keselerimiz aramızda zaten 1 gün var ben 22 nisanda çatlatma iğnesi olmuştum🌺Sağlıklı ilerlersin inşallah 🤲haftaya perşembe beni bir daha çagırdı doktorum kayıplarım oldugu için
ballim_dunya Sevim1902 inşallah canım kalp atışını duyarsın bende haftaya perşembe başka doktora gitmeyi düşünüyorum ama bilemedim yine de belki duyarım kalp atışını diye