ballim_dunya Sevim1902 bende 23 nisanda vuruldum benimki de pozitif sağlıklı kucağınıza alalım inşallah 🙏🏼 daha slikle öğrenmiştim 95 çıkmıştı
esavas27 Sevim1902 ne güzel bende 8 Nisan çatlatma iğne oldum tutmadı 8 Mayıs yine oldum şuan bekliyorum bat 27 mayıs
ballim_dunya Biranneadayi4 iğneden 14 gün geçtikten sonra doktorum kan testi için çağırmıştı evde test yapmadım ben direk kan verdim
Sevim1902 Biranneadayi4 iğneden 36 saat sonra çatlıyor hcg de içerdiği için erken yapmak yanıltıcı oluyor
Sevim1902 ballim_dunya muayene oldum doktor kese görünmüyor normal olabilir erken olduğu için dedi .yumurtanın çatladığından emin misin kist olmuş dedi .yumurta çatlamasa gebelik olur mu ki?
ballim_dunya Sevim1902 beta vermedin mi? Şöyle de olmuş olabilir 2 yumurta büyünüştür biri dölleniğp diğeri kist olmuş da olabilir
rumeyyurmom Sevim1902 olur olur benim de çatlama iğnesiydi gebelik için muayene olduğumda doktorum diğer yumurtaya da bakalım çatlamış mı dedi o da çatlamıştı kist olma ihtimali varmış yani içini rahat tut hayırlısı olsun kuzum ❤️