oozgesayin 1 mayısta 29 3 mayısta 44 5 mayısta 87 7 mayısta 249 9 mayısta 486 Nasıl ilerliyor sizce 4+5 im
lokismommy bende öğrendiğimde 20ydi sırayla 46 89 476 943 bu şekilde ilerledi kese görünene kadar canım seninki de benimki gibi gayet iyi bence
lokismommy ballim_dunya 18 şubatta 20 20 şubat 46 22 şubat 89 24 şubat 476 26 şubat 943 28 şubat 2218
htcyld Kızlar bende dün verdim 48 di yrn tekrar cerecem inşallah iki katı veya fazlası çıkar heyecanlıyım bide direk acile girsem alırlar test doktprda sıra beklemek istemiyorum devlet hastanesinin acilinden alır mı merak ettim
beybimom_ htcyld evet alınıyor beta takibi derseniz ben ankaradayım bazı şehirlerde yapılmıyo sanırım