Doğum yapalı 37 gün oldu sezaryen yerimde ağrı acı falan yok ama katlanmış gibi duruyor yani göbeğimin üst kısmı katlanmış şişmiş gibi sezaryan yeri de onun arasında kalmış şekilde görünüyor bilmiyorum anlatabildim mi bu şekilde olan var mı normal mi acaba düzelir mi?