Meraba kızlar 6+6 haftalık hamileyim.Daha önce kanal yapılan dişim apse yapmış geçtiğimiz 2 gece ağlamalı ve bol ağrılı geçti.Hekim antibiyotik başladı ancak diş hekimi hamilelikte kullanılan antibiyotik yeterli gelmez çekilmesi gerekiyor diyor kadın doğum uzmanı çekim tehlikeli diyor izin vermiyor dişin olduğu taraf ağzımın içi beyazlamaya ve yüzüm şişmeye başladı.Çektirmekte ısrar edersem bebeğe birşey olur diye çok korkuyorum zaten antibiyotik ve ağrı kesici kullandığım için vicdan azabı çekiyorum biraz moral ve fikire ihtiyacım var açıkcası bilgi sahibiyseniz yardımcı olur musunuz🤧🤧🤧